Mammor :)

Att bli mamma hindrar inte stjärnorna från att synas i vimlet. Redan nu är både Nicole Richie och Christina Aguilera ute och vimsar bland fotograferna igen :)

image4956


Att Nicole varit gravid syns det inte många spår från och vacker som en dag är hon! Visst är det något nytt i blicken? Hon ser så himla nöjd ut, så lugn och mer mogen på ngt sätt... Naw!

image4957


Christina Aguilera däremot. Jag har alltid älskar henne. Men jag vet inte.. Det är ngt som ser för utmanande ut med henne. Hela sminket och hela urringningsgrejen gör att hon ser lite väl trashig ut! Hon ser ut som en avdankad strippa eller ngt.. Haha, ok nu var jag jätte hård. Jag älskar Christina och har alltid gjort. Men hon kan väl släppa lite på sminket och urringningen iaf?

Kram Liza

Btw.. Älskar Nicoles halsband som hon bär på bilden! Så sött! En berlock med bokstaven H på. H som i Harlow. Ååh..

image4958

Kommentarer
Postat av: Mojo

Nicole är verkligen jätte söt! alltid tyckt hon är.

love.

2008-02-10 @ 21:25:25
URL: http://mojo.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0