Ebay-shopping nr 3 :)

Som jag skrev igår så hade vi en klänning till som vi hade spanat in från samma säljare som dom andra två. Klockan 23:57 igårkväll blev den också vår :) Yeeei! Denna höjde vi över dom sista 10sekunderna till 21kr.

image4715

Den är så söt och min lilla Kim kommer se ut som en docka i den!

Vill dock påpeka att det vi vinner klänningen för är ju självklart inte den summan vi i slutändan får den för. Frakten räknas ju sedan också till. Men när man vinner något så billigt så känns det som att man kan betala en frakt på det utan att det för den skull ska bli för dyrt.

Frakten varierar beroende på säljare, fraktsätt och vikt så se till att fråga innan du budar. Våra klänningar kostar 40kr/st att frakta. Den gemensamma summan kommer ju ändå inte ens i närheten av vad ens EN klänning hade kostat ute i affären. Vi känner oss rätt nöjda ^^

Nu är sommaren räddad med tre supersöta klänningar! Allt vi behöver nu är.. ja, lite sol :P

image4716

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Marina

Åhh vilken tur ni verkar ha! Alltid när jag försöker ebayshoppa så är allting jättedyrt eller så fraktar de inte till sverige. Jag har väl inte snitsen...

2008-01-25 @ 05:32:58
URL: http://henne.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0