Mobil-shopping

Igår var jag ute en sväng på stan med systrarna och pojkvännen och gick in på 3-butiken för att se om jag kunde hitta en ny flashig mobil till mig :)

Jag älskar verkligen min gamla rosa mobil som jag haft i två år nu! Den är sååå fin och såå rosa ^^

image4677


Men då jag ändå skulle förlänga mitt abonnemang så kan jag ju lika gärna få en ny telefon på köpet. Jag var inte ute efter ngt speciellt, antingen skulle den ha en bra kamera i sig eller så skulle den vara rosa (båda sakerna finns tydligen inte, haha)

Då jag ofta glömmer min digitalkamera hemma när jag är ute så hade det varit grymt praktiskt med en mobil med inbyggd bra kamera. Slutligen föll jag för Nokias nya N95 med en kamera 5 megapixlar. Den har inbyggd GPS, turbo 3G (snabbaste mobila bredbandet) och 8GB i minne. Riktigt flashig! Denna ska jag nog få användning för :)

image4678


Kram Liza

Kommentarer
Postat av: josse

kul med ny mobil, har också kollat in den! tänkte höra med dig lite hur det funkar för jag har också ett 3 abonnemang som snart ska förnyas, man kan inte välja vilken mobil som helst till samma pris va?

2008-01-19 @ 17:50:27
URL: http://sanningenomjosefine.blogg.se
Postat av: Liza

Josse - har itne hunnit pilla så mtk med den ännu. Ska sitta med den lite ikväll och se hur den funkar! lovar att komma med åsikter sen om den och om den verkar vara värd alla dom kronorna den kostar :) Kram!

2008-01-20 @ 18:19:27



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0