Modenörd

Egentligen är jag inte så mkt för öronhängen. Av någon anledning så lyckas jag alltid göra av med en av dom och sen sitter jag där med en av många olika.. ingen hit.

Men till och med jag har lyckas att falla för den här trenden med Bamboo-öronhängen! Kanske var efter att jag såg Vanessa i min favorit serie Gossip Girl vara så super snygg i sina! :)

image4746

Dock blev det ett par hjärtan för min del. Dom är hela 1 decimeter stora, ojoj!

image4747

Såg att man kan köpa dom lite överallt för rätt så dyra pengar, mellan 150-200kr. Ville bara tipsa än en gång om fabulousa Ebay! :)

Jag vann mina för 25kr, så sammanlagt med frakt blev dom 60kr.

Där finns alla möjliga storlekar och former.

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Noleime

Jag kollar också gossip girl (precis sett klart säsong 1) och har även jag lagt märke till hur underbart snygga örhängen Vanessa har. Kanske värt att köpa?

2008-01-27 @ 21:15:46
URL: http://noleime.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0