ojsan!

Jag som precis ätit pepparkakor, druckit varm mjölk och lagt mig i fosterställning i sängen för att nanna (okej överdriver lite hihi) vaknar av att en viss Kim springer in på rummet, tänder lampan och säger med en ovanligt hög och glad röst : "- MY DU SKA MED PÅ KB IDAG, ALLA SKA DIT DU MÅSTE MED =D"

efter ett par sekunder öppnas mina sömniga ögon och ett halvtvingat "Okej" sägs ^^

Varför händer alltid allting när man som minst är beredd på det? MEN av egna erfarenheter så händer allt roligt när man inte planerat nått så jag ska dit och shaka min TAILFEATHER!

Nu ska jag ta mig en kall dush och sen börja lite förberedelser :)

wish me luck ikväll!

/ My

Uppdatering: 2 av mina absolut finaste killkompisar Jimmy och Jesper ska med mig nu också :) nu kan det inte bli mkt bättre!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas ni får en kalastrevlig kväll ! :)

2008-01-11 @ 19:50:02
URL: http://acmd.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0