Dagens Ebay-shopping

image5343


Efter många tankar så hänger jag också på trenden om bamboo-öronhängen! (lagom sent^^) Jag är egentligen inte örhänge-typen men det är ju så fräckt! Många kändisar har setts bära dom och snart även lilla jag från Malmö ^^

image5344


Jag köpte dock ett par guldiga hjärtan, tyckte det var coolare! Fast de vanliga runda är också snygga. Det finns många olika storlekar, jag tog XL, ca 7.5cm stora. Ska det vara så ska det vara :)

Priset jag vann dom för? 25krEbay. Sök bara på Bamboo earrings så hittar ni en hel drös olika!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Nadde

Bamboo? Själv kallar jag dem för door-knocker earings. Själv köpte jag ett par förra månaden. Ska köpa fler snart...

2008-03-15 @ 09:56:12
URL: http://my-harmony.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0