Muffins-doft

Det doftar ljuuuvligt här hemma. Doften av nybakat kan ingen annan doft slå! Mums! Jag provar lite olika recept nu inför Kim&Mys student där jag tagit på mig att baka efterätterna. Det blir en rad olika tårtor och cupcakes. Men jag måste testa lite olika först för att veta hur dom smakar.

image5231

Dagens projekt blir då Kardemumma muffins med choklad och nötter i och toppingen blir en sorts toscaröra med havre i. Tog dock några utan toppingen ifall det inte skulle smaka gott ^^

Resultat kommer sen! Ska ha frosting på också men kan tyvärr inte visa det då mina små efterrätter ska bli en överraskning på mina gummors stora dag :)

Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0