Ebay-tips!

Nu får jag nog snart hem min hembudade lång-skjorta. Vill ha den! Den hade varit så fin med ett par jeans-shorts och tygskor!

image5897

HÄR kan man köpa en likadan. Den är bara uppe i 26kr. Frågar ni snällt så kan säljaren också sätta upp en ny Köp-nu-auktion till er om ni inte orkar vänta. Det gjorde han till mig. Köpte den direkt för 47kr.

Sen hittade jag en annan jätte snygg vit långskjorta som jag också är sugen på! Så himla fin och somrig! 58kr är den uppe i och tror inte att den kommer komma upp i så mycket mer då säljaren har rätt många likadana uppe.

image5898


HÄR har ni den auktionen.

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Leia

riktigt fina!!! tänk att jag har lyckats med bedriften att aldrig budat på nå´t.

kramar

Postat av: Anonym

hej du har köpa finna kläder,jag undra hur hitta du den,hur köper

2010-02-10 @ 00:45:02
Postat av: Anonym

hej jag gillar dem där skjorta.hur kan man köpa den.och är dom gamla kläder eller nya

2010-02-10 @ 00:46:29



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0