Måndag forts.

Idag är en såndär riktigt konstig dag. Jag känner det i luften, lite mystiskt.

Hade precis redovisning för alla högt uppsatta i Malmökommun om sexuellhälsa uppe i Penthouse på 8onde våningen i min skola. Jag gick fram, ställde mig vid projektorn, gjorde mitt, fick applåder och satte mig.

Håltimmen på 2 timmar fick mig och Michelle att rysa så jag stack hem och nu är jag här. Totalt likgiltig. Verkligen inte sur/lessen och inte glad heller. En konstig känsla. Man bara blinkar och andas. Känns som att nästa sak som händer kan avgöra om min dag blir bra eller dålig, mysko!

Ännsålänge så har klarat mig oskadd hem, ringt viktiga samtal, bokat om viktiga tider och t.o.m upptäckt ett prov som vi har nästa vecka. Jag kankse ska vara i detta neutrala läge hela dan, fan vad tråkigt. ^^

Nu ska jag göra mig några goda mackor, sätta mig på balkongen iförd bikini och läsa min historiabok! Brukar inte plugga på prov så "tidigt" innan de är (har aldrig behövt, alltid fått bra resultat ändå) men nu minsann.

/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0