natt i malmö



Det är strömavbrott i Malmö. P-huset mitt emot mig är släckt, lyktorna över drottninggatan och min gata är helt slockna samt det blåa neonljuset under kaptensbron. Det ser ut som att hela malmö sover, allt ser så fridfullt och mysigt ut. Nästan så man bara vill gå ut och lura i mörkret, fast farligt farligt.

Fick ett gulligt sms från en kille i min klass precis. Väldigt otippat och nått som man blir väldigt glad av o höra bara pga omtanken :)

Systrarna samlades i mitt rum samt Mamma och diskuterade allt mellan himmel och jord. Vi är så lika allihop och det är så roligt när alla agerar likadant när vi snackar skit, skvallrar och provar kläder tillsammans. Sånt får en att le en liten stund extra innan man somnar.



Sov gott främling och ofrämlingar!
/ My

Kommentarer
Postat av: mamsen

Oj, vad det gör mig glad.....



Älskar er allihop!!!!!

2008-06-01 @ 13:45:13
URL: http://www.metrobloggen.se/puzzelbiten



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0