Torsdagskväll



Är nyss hemkommen från Kimsans öppet hus på hennes skola. Det var så kul att se vad dom skapat och gjort under dessa tre åren! Fast roligast var nog att träffa och se alla hennes söta kompisar. Det känns som att man känner allihopa redan trots att jag nyss träffat dom. Jag har ju sett så många filmer och bilder på dom så det känns som vi träffats hundra ggr innan. Haha.

Nu sitter jag här och väntar på pojkvännen. Han har varit på skolan sen kl. 9 imorse och är där ännu. Tentaveckan är full igång och pluggandet verkar aldrig ta slut. Vad roar jag mig med då? Jo, jag äter plättar, jordgubbsylt och glass! Man får trösta sig med ngt när man är ensam! :)



Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ååhh, gud så gott det såg ut!

gå gärna in och kika på min tävling jag har på bloggen :)

2008-05-29 @ 22:07:59
URL: http://rebeccalikefotboll.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0