Hej :)

Jag har varit borta ett tag nu, mihi.

Igår var jag och badade med Sebastian på aqvakul (Malmös största simhall). Vi plaskade runt i äventyrsbadet bland vågorna, bubblorna, vattenfontänerna och jaquzzin. Det är hur mysigt som helst att sitta i den svinvarma jaquzzin.. nästan så man funderar på att köpa en o smyga upp i rummet?

Senare mot kvällen stack vi två o åt på resturang vid lilla torg, åkte hem till honom i Höllviken och såg på family guy. Underbar kväll.

Idag blev det lite mer lugnt :)... känns som min dator försöker bli vän med mig för att jag lämnat honom ensam i två dagar.. Han spelar bara mina favoritlåtar på shuffle så jag blir lite suspekt :O

Hörde precis en låt Sebastian skickade till mig för ett himla tag sedan när vi först träffades.
Nils löfgren - you.

"When you, kiss me, oh, I feel I must I have you;
You have everything I need, Except a burning love for me.

When I first saw you that day, I had to ask you stay.

Well, while our hearts are young and there's still time,
Tell me what to do to make you mine,
Oh, mine,
ah, you. You walk outside and birds start to sing,
ah, you. You look at me and know everything I feel
I feel, grant me one wish, and I'll be free.
I want you more in love with me.
I want you more in love with me, ah, you."

romantik, romantik, romantik :)



Nu ska jag bada och sen är det family guy! WOHO

/ My

Kommentarer
Postat av: Fridh

Haha, låten som jag skickade till Farkas. Den är bra, Nisse är bra. Farkas är också rätt så bra vid närmare eftertanke! :))

2008-10-15 @ 18:54:12
URL: http://intelligensreserven.blogg.se/
Postat av: elin

är du och sebastian tillsammans? :)

2008-10-16 @ 16:21:01



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0