Tisdag

Nu fick jag precis en blogg-knuff! :) Ännu en läsare kommenterade att hon sett mig i stan men inte vågat komma fram. Man blir så glad av sånna kommentarer även om det är lite störigt att man inte fått utbyta några ord med personen i fråga.

Snälla kom fram om ni ser oss så man får ge er en stor kram! (okej bli inte rädda nu ^^ hahaha) Men så känner man när man vet att några av er sett oss. 99% av alla är så goa och utan era kommentarer hade det varit jättetråkigt o blogga (talar för alla systrarna). Så snälla kom! Jag är tvärtemot till bitch, mördarblickutgivare och fnäsig! :D



/ My

Kommentarer
Postat av: Nisse

Visst är det härligt när någon som man inte känner, eller inte ens har träffat kommenterar! Här får du en av mig, fin blogg annars!

2008-10-07 @ 20:42:14
URL: http://hugossaga.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0