Väggord

Nu sitter jag och spånar lite på min sänghörna... Jag ska måla den murrigt lila och jag vill såå gärna ha väggord ovanför mina säng. Så himla fint!

Jag funderade lite på vad jag kunde skriva. Vill inte ha ngt vanligt som: "Sweet dreams" eller liknande. Jag vill ha det mer personligt. Så kom jag på min absoluta favorit låt. Chasing Cars med Snowpatrol. Det finns en mening i den som jag dör för. Så otroligt vacker låt.

Så mitt väggord ska bli:

"If I lay here, if I just lay here, would you lie with me and just forget the world?"



Åh, sååå fint det kommer bli!

Jag har hittat en sida på Ebay som gör costume-made (alltså väggord utifrån egna önskemål) riktigt billigt! Ska försöka diskutera mig till ett bra pris :)

Kram Liza


Kommentarer
Postat av: Anna E

Till Lisa:

costume made?



menar du att du klär väggen, eller menar du Custom made?



anna!

2009-04-04 @ 00:49:54
Postat av: Liza

Anna - Nej, med Costume Made, menar dom att dom gör väggord efter egna önskemål. Själva väggordet är som ett "klistermärke" som man själv sätter upp på önskat ställe i hemmet. Tycker det är så snyggt och piffar upp lite mer än tavlor :) Kraam!

2009-04-04 @ 02:26:31



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0