Tisdag

Nu ska jag möblera om ! Har kidnappat Kim så hon ska hjälpa mig också. Äntligen kommer min säng stå mot väggen (den har alltid stått i mitten av en vägg). Blir tvungen att ställa den mot väggen av pinsamma skäl.. jäkla "det okända" ^^ erhm.
Iafl. Ska ta foton sen tänkte jag. För er som är nyfikna.

Igår så blev jag och tjejerna uppraggade på vårt internetcafé att spela turnering med ett gäng killar i vårt favorit  zombie-spel. Men det var en fredag och fredagar är inte riktigt så roliga att game'a på. Den okända killen som kom fram erkände att han och hans kompisar kollat på oss varje gång vi spelat och sa att han aldrig sett ett par tjejer "mörda" så mycket i ett skjutspel. Jag tror att "mörda" var hans sätt att mena att vi var bra ^^ förstår mig inte riktigt på alla ungdomars ord, heheh.

Ett tips för alla som är ute efter ett ragg, GÅ IN PÅ ETT INTERNETCAFÉ. Dåligt för mig men bra för mina singelvänninor ^^.

Här är lite roliga bilder som jag hittat från Left 4 Dead.



/ My

Kommentarer
Postat av: Twilightsyster

Ehh, lite ung för tipset men ska tänka på det i framtiden!

2009-04-21 @ 16:13:43



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0