090813

Då börjar det imorgon igen!
Malmöfestivalen!!

Detta året har de flyttat alla delar så just nu är alla marknadsstånd precis utanför vår port ungefär ^^ tar en halv minut att gå ner. Nära och bra! Kommer säkerligen ha en massa ätande människor som tar skydd vid huset.

Imorgon jobbar jag kväll men hoppas ändå på att få sitta lite på balkongen och dricka lite gottigott med mina flickor innan vi drar ner till något öltält/dansbana. :)

Temat för årets festival verkar vara kärlek. Överallt så hittar man stooora banners med gulliga texter på.
Vid en bro har vi 2 stycken där det står :

"SKULLE DU HÅLLA MIN HAND OM JAG SA ATT JAG VAR RÄDD FÖR VATTEN?"
&
"VI TRÄFFAS IGEN VID DENNA BRO NÄR SOLEN GÅTT NER"

Men min absoluta favorit är denna (som jag även försökt fota nedanför)

"DU KANSKE HATAR MIG
MEN JAG ÄLSKAR ALLTID DIG"



/ My

Kommentarer
Postat av: Marilyn

Såååå himla fint...med budskap...



Mami




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0