Beck - I stormens öga


Filmsekvens ur en Beck-film.

Igår var jag och Sebastian på förhandsvisning av den nya Beck-filmen "I stormens öga".
Det är den första Beck-filmen jag sett och jag måste säga att jag inte blev besviken ett dugg. :)

Det är kankse ingen film jag betalat 100 kr för att mysa till på bian men det är ingen film jag inte skulle kunna tänka mig att se igen.

Favoriten är helt klart en kille som heter "Oskar" (han längst till höger på bilden). Det är ju föredetta JAN från 'Vitalögner' hahah. Gamla tider :)

Tycker att ni alla ska se den nya Beck-filmen. Mikael Persbrandt är riktigt cool i den. Men om ni inte gillar svensk film så mycket så tycker jag ni kan hyra den när den kommer ut :)

Nu ska jag på jobb!
Har fortfarande ont i magen efter all popcorn igår.

Kram
My

Kommentarer
Postat av: Viktoria

haha jo Jan från vita lögner kommer man ju ihåg ;)

2009-08-18 @ 15:41:56
Postat av: I´m a devil angel in the world

Din första Beck film? Oj, du måste se fler, dem är verkligen skit bra!

2009-08-18 @ 19:50:46
Postat av: Viktoria

I´m a devil angel in the world dig ser man på twilightsweden jämt :)

2009-08-19 @ 12:34:03
Postat av: Anonym

Viktoria: I know

2009-08-19 @ 14:43:27
Postat av: I´m a devil angel in the world

Mitt såkallade datorhem ;)

2009-08-19 @ 14:44:10



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0