Tokiga japanska ting :)

Sitter här hemma och skrattar för mig själv. Letar på Ebay efter lite tillbehör till en fest jag planerar att ha längre fram. Ramlade över en japansk sida som säljer saker från, ja, Japan.

Herregud säger jag bara! Dom är allt lite tokiga där borta ^^

Lite exempel:

Vad sägs om en hår-upprullare i form av jordgubbar? :)





Eller kanske ett par "kloss"-skor som ska få en att bränna en maaassa kalorier på nolltid! Bara femton minuter om dagen ska ge snabbt resultat! Hmm... rent ergonomiskt ser det inte riktigt bra ut för foten.




En slimming-tejp för att få låren och vaderna smalare? (varför inte bara ta vanlig plastfolie??)




Är man nöjd med detta så finns tillhörande tejp för att smalna av midjan lite!





När vi ändå är inne på kalori-förbränning så finns det ännu en imponerande, livsförändrande och fantastisk sak! Ett par magneter som man sätter på sina stor-tår. Dessa magneter ska sedan sända otroliga signaler till kroppen och man ska med hjälp av dessa bränna en massvis mängd av kalorier!





OjojOJ! Om jag visste att svaret var tå-magneter så skulle jag ju köpt dom för länge sedan! HUR kunde jag missa detta! ;)



En näsförändrare som lovar och garanterar ett resultat! Den ska forma om din näsa till de amerikanska näsornas mått på ett vips! Ett par minuter om dagen under en period och sedan har du skulpterat dig en ny näsa!



Hur många där ute har inte svårt att skapa sig ett par snygga ögonbryn?? Här har ni svaret! En ögonbryns-mall som man enkelt placerar på ansiktet, några sekunder senare har du ett par snygga och vältrimmade ögonbryn. Bara plocka håren som hamnar utanför mallen :)




för er som inte var nöjda med den tidigare näs-formaren finns här ännu en. Bara klippsa på den på näsan och vänta. Dock kräver den att man ska kunna andas genom munnen när denna är på. Den stoppar nämligen all syretillförsel i näsan :)



Ja, dessa Japaner! :) Herre min jesus!

Oj, vad jag vill åka dit någondag!!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Marilyn

Oj oj oj Liza.....dessa Japaner....tror dom verkligen på detta kan man undra.....



Mami




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0