Ahh


Idag var min enda lediga dag från aktiviteter :)
Jag vaknade, städade, duschade, tog det lugnt, läste, packade, rotade i alla garderober och planerade. Känns som man får så mycket mer gjort när man stänger av datorn och slipper distraheras.

Nu är det bara en vecka kvar tills jag och töserna åker till England! Så himla mycket närmare familjen Cullen <3

Ska ta och göra en "team edward"-tröja snart också. Ska man väl vara nörd så ska man lika gärna vara det fullt ut ^^

Såhär fint väder var det när jag rullade upp persiennerna i sovrummet. Kyla är nog det värsta jag vet. Som tur var så är det iafl 5 grader i England just nu.

NÄMEN titta vad som ligger här. Storbritaniens packning! :D
(Jag har tagit med skorna, moa.)
La push-klänningen, prom-klänningen, 1901-klänningen och allt därtill. Nu är det bara att åka. JAG ÄR SÅ PEPP! Ni skulle bara ana! Tror inte någon kan sätta sig in i min situation just nu. Ska bli så jäkla kul! :D en upplevelse som jag inte tvekar en sekund på att göra.

/ My

Kommentarer
Postat av: moa

åååh tack:$ SOM JAG LÄNGTAR :D <3 HIHIHIHIHIHIHI

2009-02-19 @ 22:03:22



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0