Kellan Lutz


To My - I love you!, Love Kellan Lutz.

Ohhhhh yeeaaahhh!
Kellan Lutz aka Emmett Cullen är en riktig 'ladies man'. Man kunde nästan ana det på hans utseende och uppförande. Han älskar att vara känd och ger alla tjejer mer än bara en blick :) (misstolka inte) haha.

När vi hade signering så gick vi till ett stort rum (som det var totalt förbjudet att fota i). Ställde oss i en Kö bland massa unga brittiska tjejer och väntade. När det blev vår tur så log han. Moa och Nathalie hade ögonflörtat med honom ett tag. Han undrade hur mitt och Moas namn uttalades och försökte säga det rätt ^^ sött. Han sa att våra namn var vackra och blinkade lite med ögat. Vi dog och började skaka :D
Han skrev även "I love you" på våra tre foton. Kunde inte se många han skrivit det på, SCORE!

Efter Kellan signeringen så blev alla på eventet galna i honom. Alla skrek o smygtog bilder av honom. Stackars kille. Men han får nästan skylla sig själv när han är så flörtig ;D


Glömde nästan den viktigaste bilden på Mig, Moa, Kellan och Nathalie.

Han luktar gott, Hans armar är något utöver denna värld :|
Och han ja.. han vet vad han gör för jag kommer alltid till att komma ihåg honom.

En helt underbart trevlig människa!

Undrar ni nått så skriv.
/ My

Kommentarer
Postat av: Josefin

Aa va grymt :D Gu va kul ni måste ha haft de, och om jag varit er så skulle jag nog svimat när jag tog de där kortet haha :)

2009-03-28 @ 21:23:14
URL: http://josefinsvanstrom.blogg.se/
Postat av: Isabella

OMG! Jag är grymt avundsjuk på er!!! Hur kommer det sig att ni åkte och fick träffa dom?? :O

2009-03-29 @ 01:37:19
URL: http://sunsette.blogg.se/
Postat av: nath

"Mig, Moa, Kellan och Nathalie"

fyfan vad skönt det var att läsa haha!! så naturligt :') okej sorry, har bara hamnat i en englad/peter/kellan-period igen, vill tillbaka!!

2009-03-31 @ 14:22:46



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0