honey i'm home

då var man hemma igen, väldigt tråkigt. det är jobbigt att somna och sedan vakna och inse att man sover ensam hemma igen.. men det artar sig alltid efter någon dag.
just nu är jag himla glad för imorgon ska jag få träffa mina vänner och dom har jag inte träffat på lite mer än en vecka!
låter lite men för oss är det väldigt länge, saknar ihjäl mig efter dom..

när jag var uppe i enköping så märkte jag förresten hur GRÖNT vi i skåne har det. det är helt sinnes! där hade det precis börjat grönska, när jag kom hem insåg jag att allt grönt här redan har slått ut under tiden jag har varit borta. alla träd är gröna, blommor har blommat.. det ser nästan ut som sommar.
jag kommer aldrig att flytta härifrån :)

men ibland är det skönt att fly verkligheten..
här kommer en bild på fina fina elin, vi åkte till västerås i måndags och avslutade allt med att äta på pizzahut. hawaii, det är nästan våran nationalrätt nu ;) ni måste hålla med om att pizzorna där är något man kan dö för?






kram! / kim

Kommentarer
Postat av: Den där Ida..

Känner igen känslan! Har starka band med mina kusiner som bor 5h härifrån, är alltid så deppad då man åker därifrån..

2009-05-06 @ 12:51:40
URL: http://kermiit.blogg.se/
Postat av: I´m a devil angel in the world

Ja, skåne kommer jag heller aldrig flytta ifrån!

2009-05-06 @ 14:36:57



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0