Torsdag

Okej.. nu blev jag en stor geggis, begie, läskig människo-pöl. Hur kan man inte smälta när man får något sånt här skrivet om en? :)

Jag som skulle in till arbetsförmedlingen och skälla på om försäkringskassans krångel.. tror inte ens jag kan få ut ett litet negativt ord nu :)

<33333 hade jag kunnat huttra som ett marsvin gör när dom mår bra så hade jag gjort det nu.
*HurrrrHurrrr*

Jag älskar mina vänner. Jag är så otroligt tacksam för er. Vad skulle jag gjort utan er?
Idag träffas vi :D Ska nog ta o bära upp er på mina axlar och pussa på er samtidigt. Okej det blir nog fysiskt omöjligt, men tanken leker.



 
33 sek av mina vänner och jag :)

/ My

Kommentarer
Postat av: moa

ME LOVE YOU AND YOU AND YOU. hihi läääängtar som en jude till i eftermidddag, jättelängesen:'( <33333333 (huttrar som åke)

2009-05-07 @ 11:50:20



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0