Dagens fika

Idag träffade jag mitt flickegäng för den traditionella veckofikan!

Alltid lika svårt att hitta en lucka när alla fyra har saker att göra. Jobb, partners, högtider, resor o.s.v
Men idag var det DagenD som jag älskar lika mycket varje gång! =D


Kim och Nathalie på fiket


Baguetter med thaikycklingröra, ost och skinkröra och ost & grönsaker. Alltid samma sak ^^



Och som Nathalie fick fram idag så kan jag stolt meddela att detta är mina bästa vänner <3


Dagen fortsatte med att jag träffade min älskade Sebastian. Vi busade lite, hyrde film (The Knowing ; som förövrigt är sjukt spännande) och sen idol.

En helt underbar Fredag! jag är så lyckligt lottad.

Kram
My

Kommentarer
Postat av: moa

<3<3<3<3<3<3<3

2009-10-09 @ 23:25:04



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0