Mobilbilder

Såhär har mina dagar sett ut den senaste tiden :$


Pappa hämtar mig från jobb för det mesta (lite bortskämd får man vara).


Sen kommer jag hem och dör (bokstavligt) i min säng. Feber, förkylning och höstslöhet. (Vet inte vad fläkten gör fortfarande i mitt rum och YES det är ett monopol-spel under tv'n - länge leve monopol!)


Ibland händer det att jag får sällskap i mitt tvtittande.


Medans jag ligger där så äter jag godis i mängder. Här har vi kaninskitar.


Salta-S


Två sovande gosdjur.


Ibland hamnar man i sina "veckor" och även om det låter tråkigt så kan det vara välbehövt också :) ladda upp batterierna på något sätt..

/ My




Kommentarer
Postat av: I´m a devil angel in the world

Salta S <33

2009-10-07 @ 17:41:19
Postat av: lillis

OHhhhh.. Kanins-skitarna och Salta-S...

myyyy varför frestas du såhääär

2009-10-07 @ 21:56:24
URL: http://liiillis.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0