Sakna...

Varför är veckorna, dagarna, timmarna, sekunderna årslånga när man väntar? Varför går tiden i snigelfart bara för att man längtar? Varför vänjer man sig inte vid att alltid ha ett halvt hjärta?

Saknar mitt fina Turkiet. Att ett land kan vara så vackert, att dom kan ta för givet sin vackra natur är sorgligt. Tänk om min utsikt hade varit så underbart vacker varje gång jag vaknar och vrider på persiennerna! Malmö utanför mitt fönster är grått, betonghus och kallt. Saknar mitt Turkiet.

Saknar Mudanya. Vackra fina Mudanya, och fina Istanbul, och såklart mitt Alanya <3

Denna utsikten vaknade jag till vare morgon i Mudanya. Vi vaknade, stegade trötta ut på balkongen där min turkiska mamma hade gjort en stor frukost till oss. Vacket <3

 

Nu när vi vaknar upp tillsammans i Alanya, ser vi denna lika underbara utsikt:

 

 

Vill inte påstå att min utsikt när jag stegar ut genom porten är lika rogivande, lika underbart vacker och lika stressfri:

 

 

Saknar dig så mkt. Saknar att du kan få mig att le och skratta på en sekund. Saknar att busa med dig :(

 

 

Kram Liza


Kommentarer
Postat av: Lina

när jag läser om din fina pojkvän, inser jag att jag tar min sambo alldeles för givet. ska nog försöka bättra på mig när det gäller det.



2009-11-02 @ 01:07:26
URL: http://pinkelina.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0