Älskling <3

Åh, vad dagarna gick fort :( När man väntar på ngt så smiglar tiden fram, men när man mår som bäst så går den i raketfart :(

Vi hade 2,5 underbara dagar tillsammans! Vi försökte att njuta av varje sekund. Vi sov så lite osm möjligt, låg och pratade, drömde och planerade framtiden hela nätterna. När böneutropen började vid 5:30tiden somnade vi så smått in. Jag ville inte sova, sova är att skiljas, sova kan jag göra i Sverige.

Första kvällen hade vi det bara mysigt tillsammans med familjen, satt på balkongen, drack kalla öl, åt min turkiska mammas otroligt goda mat och pratade.

Dagen efter drog vi oss till stranden. Herregud vilken vacker strand! Kleopatra stranden är verkligen ngt extra!

Utsikten när vi anlände till stranden



Hela familjen/släkten kom med och vi var ett stort gäng som solade. Tyvärr flaggade dom röd flagga vilket innebär att man helst inte ska bada. Vågorna var så stora! Jag blev chockad! Jag försökte mig ut ett par gånger men kraften från vågorna drog ner mig under vattnet så jag höll på att dö, så jag lät bli :)

 

Älskling och jag poserar fint. Fattar inte varför han blev så svart, haha. Kameran spökade lite :)

Bikini från H&M

 

Nej, vet ni vad. Jag skriver mer om en stund. Är så hungrig att magenskriker på mig ^^ Återkommer efter lita mat :)

 

Kram kram! Liza





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0