Hemma igen

Sitter hemma hos syster. Har precis kommit från flygplatsen och väntar på att mitt jobbpass ska börja. Jobbar bara ett par timmar idag. Skönt, för hjärtat är halvt, inombords känns allt tomt.

Har haft världens bästa dagar med älskling. Oj, vad saknaden var stor,längtan efter honom tog över varje sekund.

När vi återförenades på Antalyas flygplats, när jag såg honom stå där och vänta på mig som alla andra gånger kom tårarna för oss båda. Oj, vad långdistans-förhållande är svårt. Avskeden blir aldrig lättare, snarare svårare då känslorna växer sig starkare och starkare för varje gång man ses.

Jag och älskling i hamnen i Alanya


Dagarna har bara fyllts med kramar, pussar, tårar, mys. Tiden gick allt för snabbt. Men oj, vad perfekta dagarna var!

Tog en hel drös med bilder. Kleopatra-stranden är ju helt underbar! Som en paradis-strand! Vi myste på stranden, strosade runt på bazaren, tog öl med några vänner på The Doors (där vi träffades för första gången), gjorde underbara middagar med familjen, och bara njöt av varandras närhet.

Bilder kommer efter kl 17:00 när jag slutat!

Ha en bra dag min vänner!

Kram Liza


På kleopatra-stranden

Kommentarer
Postat av: Marina

Vad jobbar han med? =)

2009-09-01 @ 14:24:33
Postat av: Liza

Marina - Caner pluggar ekonomi från Istanbul. När han bodde i Mudanya, vid Istanbul så jobbade han på en polis-restaurang. Nu har familjen dock flyttat till Alanya och han pluggar endast nu förnärvarande :)Kram!

2009-09-02 @ 00:06:55
URL: http://threeofakind.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0