Kvällsmys

Sitter hemma i pyjamas och tittar på Idol. Fryser gör jag som bara den, jäklar vad hösten kom fort! Det är ju riktigt kallt ute! Vinter-jackan är på och halsduken ligger säkert runt halsen när jag promenerar till jobb.

Annat är det i mitt hjärtats hem, där älskling är. Det är 30grader varmt och inte ett moln så långt ögat kan nå.

Saknar min andra hälft så mkt ikväll. Saknar att få dela en tråkig vardag med honom, att tycka att storhandling på Willys är mysigt, att gå ner till tvättstugan tillsammans är gosigt och att bara krypa er i soffan under duntäcket, tätt ihop, armar och ben är ihop slingrade och titta på töntiga djur-videos på Youtube.


Undertiden får jag vänta. Tidsnog kommer vår dag älskling <3


Nu blir det ett långt varmt bad för att få upp kroppstemperaturen lite.

Kram Liza


Kommentarer
Postat av: Marilyn

Det e väl så Liza....som jag o sambo kom fram till ikväll efter det att jag pratat med dig...



Har man kämpat o fortfarande gör, så mycket för att vara tillsammans...



Lägger man ner så mycket tid för att få vara tillsammans...



Då e det något som betyder väldigt mycket...



Det har vi förstått...



Det kommer en tid då ni kommer att få dela tråkiga vardags sysslor tillsammans...



Tvätta, diska, städa, handla...men det e så mycket roligare när man e två...



Allt kommer att bli bra...



Älskar dig så mycket!!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0