Lovikavantar

Fick dagens samtal precis i min arbetstelefon. ^^

Min telefon tar i princip 99,99% bara emot bokningar av massage så jag är inrutad med "Hejsan, absolut, namn, ort, tack själv, hejdå" men idag ringde det en dam och började samtalet med "Hej, du har möjligtvis ingen aning om vart man kan köpa lovika-vantar?" hahaha. Det första som for i mitt huvud var "har jag tagit fel telefon?" "Är detta en busringning?" Sen slog det mig att jag faktiskt hade en modeblogg så jag nämnde glatt några affärer som hon skulle kolla in och tackade för mig ^^
hahahah.



Man kan ju undra varför hon just ringde ett friskvårdsnummer?.. Tur att jag fanns på plats =D

/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0