Den lyckligaste på jorden...

Ord kan inte beskriva hur otroligt lycklig jag är just nu! Ingen kan ens föreställa sig vilken underbar värme som fyller en när det man k'mpat för så länge äntligen blir verkligt...

Detta är helt klart den bästa och lyckligaste dagen i mitt snart 27åriga liv!

Igår, den 25/5 fick min underbara make äntligen vårt efterlängtade uppehållstillstånd!!!!!!!

Redan nästa vecka kommer han komma hit och vi kan starta vår underbart perfekta liv tillsammans!! JAG ÄR SÅ LYCKLIG! Jag har dansat mig fram på jobb idag och äntligen är de tunga svarta molnen som tyngt mitt hjärta och mina axlar borta! ÄNTLIGEN kan vi starta ett gemensamt liv tillsammans!!

Äntligen kommer dagen utan nummer, utan nedräkning för ännu ett avsked, utan tårar för att varje kväll som kommer är närmre fler ensamma och kalla nätter... ÄNTLIGEN kan vi leva som alla andra! Vi kan pussa varandra Godnatt varje kväll, bråka om tv-program, laga mat tillsammans, promenera i solen, vecko-handla, planera vårt hem, handla en ny tv, spela playstation om kvällarna, tapetsera vår sänghörna, mysa i soffan och bara helt enkelt vara, förevigt tillsammans...

Fy, som tårarna föll igår. Ni förstår inte hur mycket spänningar som släpptes efter samtalet. Allt vi nånsin kämpat förr, alla tårdrypande kvällar vi haft, alla ensamma dagar är äntligen snart ett minne blott...

Åh, min fina, perfekta, älskade make...Ord kan inte beskriva vad du betyder för mig...

ÄNTLIGEN FÅR VI LEVA TILLSAMMANS! Detta är utan tvekan den näst bästa dagen i mitt liv...

Den bästa kommer när jag ser min make komma gåendes på Kastrup med bagagen i handen... För först då börjar vårt livslånga äventyr tillsammans, hand i hand, sida vid sida, föralltid..

Kram Liza




Kommentarer
Postat av: moa

åh grattis liza, så glad för er skull!!

2010-05-26 @ 21:34:20
Postat av: anna

gumman, jag kan inte sluta leeeee.

Ni är så värda detta, jag är så glad för er skull.

Fy vad häftigt, tänk att ni skall bli sambos som

make o maka hihi <3 Tänk att ni skall få vara tillsammans under förhoppningsvis årets bästa årstid. Gud, kan inte sluta säga, jag är så förbaskat glad för er skull. Puss på er, och en mega kram till fina du som aldrig slutat tro. skam till den som ger sig o heder till den som orkar fortsätta <3 <3 <3 <3

2010-05-26 @ 22:28:36
URL: http://enoka.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Hej Liza o Caner, stort grattis till er båda, äntligen har de hänt som ni så läääänge väntat på. Kramiz Åsa

2010-05-27 @ 04:23:19
Postat av: Marilyn

Jag är sååå glad för er skull. tänk att få ha er här båda två under normala förhållanden...Älskar dig!



GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN VI SES I EFTERMIDDAG!!!!



Puss från Mami

Postat av: Sanna

Grattis =)

2010-05-27 @ 18:05:18
Postat av: Mia

Ojojoj! Vad glad jag blir för er skull, jag önskar er all lycka :D

2010-05-27 @ 22:39:08
URL: http://miiaz.bilddagboken.se/
Postat av: m

gud vad roligt! blir helt bölig när jag läser det. är glad för er skull. /marina l.

2010-05-28 @ 23:43:18
Postat av: Denize

Grattis vännen! Vilken dag kommer han?

Jag är så otroligt glad för er skull ska du veta. Jag vet hur det känns det gör jag verkligen, helt obeskrivligt :D <3<3

2010-05-30 @ 21:04:55
URL: http://denzan.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0