Öl och spackel

Det var några dagar sedan jag uppdaterade nu... Det är svårt att få tiden att räcka till ibland med jobb och privatlivet...

Idag efter jobb tog jag och älskling en promenad till Möllevången och tittade i de små utländska butikerna... Vädret är verkligen fortfarande jättemysigt och man kunde gå i kofta, hand i hand och mysa. Sen satte vi oss på en uteservering, tog varsin öl (eller ja, jag tog en cider:) ), pratade om vår dag och varvade ner...

 



Sen promenerade vi hem och började spackla vår hall :) Vi ska tapetsera även där. Kommer bli så fint! Tjej-ansiktet är ett minneblott :)

 

Vi ska ha en vit-metallic tapet där istället. Nu är hallen beige med ett guldigt tjejansikte :)

 

Älskar att Caner också brinnerför inredning som jag gör! I dagarna körde vi en tur till Ikea och köpte deras gigantiska NewYork-tavla (160cm bred) och satte vid sängen. Älskar den! Kan studera den i timtals!

 

 

Nu blir det lite frukt och mys i soffan innan morgonmöte på jobb imorgon vid 8:30, gäsp!

 

Kram och godnatt! Liza

 




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0