Morgon

Efter att ha skrivit uppsats till 24 igår tog jag mig en sovmorgon - till åtta! Förstår inte vad som har hänt de senaste åren. Jag går upp senast 8, ställer klockan om helgerna och även om jag har varit ute dagen innan (ok det händer inte ofta det heller) så går jag upp i tid. Har blivit en riktig morgonmänniska! Antar att mycket händer när man flyttar till eget, dygnsrytm, städmani.

Ligger och läser ur en riktigt bra bok och bara njuter av att det inte är kurslitteratur! Solen börjar komma fram och här ligger jag i prinsessängen, haha! Jo.. Vi köpte himmelsäng för några veckor sen (fick min vilja igenom!) och den är helt fantastisk! Den är himla hög så man tronar lite. Ska ut och köpa mer tyg till den och täcka med ljusslingor. Vad tycker ni om den?

Hoppas ni har en bra morgon!

Kram
Kim


Kommentarer
Postat av: mambusa

ingår matrassen i sengen? /mambusa

2012-04-19 @ 14:27:03



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0