Boktips och vaxning

Här är ett boktips som jag sträckläste förra året i Turkiet. Boken om min och Mys guru, Oprah! Den tar fram sidor och fakta om henne man inte visste om, den berättar ingående om hennes barndom, hennes hemligheter, hennes väg mot karriären och hur hon formats av de val hon gjort. Man blir chockad ibland över hennes personlighet och hur strategiskt alla hennes val är. Allt är för en anledning, för pengar, för en större karriär. 
 
Ja, det är en väldigt bra bok om man vill veta mer om Oprah. Man ser henne i lite ett annat ljus efter den men för mig kommer hon alltid vara min guru :)
 
 
I Måndags var jag och vaxade benen med ett nytt typ av vax, sockerpasta, Sugaring. Det ska tydligen vara mindre skonsamt, är inte varmt, ska inte göra ont och tar bort håren i samma riktning de växer.
 
Jag måste säga att det gjorde inte ett dugg ont! Vad skönt att slippa raka bikini-linjen, under armarna och benen nu på en månad! Kan absolut tipsa om Sugaring! 
 
 
Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0