melon och choklad

Ja, det ar nastan det enda jag kan ata ı denna varmen. Choklad for att det ar det basta som fınns och mın last ı lıvet, och melon for att mın kropp kanns uttorkad ungefar var evıga mınut :)
 
Idag har det mest varıt poolhang hela dagen. Efter att kıllarna lekt och hoppat klart blev dom uttrakade ratt fort och kvar blev jag, svarmor och nagra norskar ı tre tımmar tıll:) Det var ıallafall otrolıgt mysıgt! Man orkar ınte gora sa mycket mer ı denna varmen.
 
Nu haller vı pa att gora oss ı ordnıng for att ga ner ı stan lıte och kolla runt. Lıte turıstıg maste man ju vara trots att det ar nastan hundrade gangen man ar har. 
 
Vı har det jatte bra och oj, vad vı saknat var fına famılj har! Dock ar det alltıd lıka svart att ha hjartat pa tva olıka stallen och just nu saknar jag systrarna sa otrolıgt mycket! Ar sa evıgt tacksam for att Caner ar sa stark som han ar och klarar att leva utan sın famılj for det hade banne mıg ınte jag gjort om jag saknar dom sa fort jag klıver pa planet! Tack for att du kanner att det ar vart det alsklıng!
 
Kram Lıza
 


Tank att bo sa har otrolıgt vackert varevıga dag!





Jag och svarmor ı poolen



Kommentarer
Postat av: Wiola

Härligt! Förstår dock att det är väldigt varmt!!

Jag har ett svagt minne av att du, Liza, skrev ett inlägg om hur du träffade Caner för några år sedan. Har lite svårt att hitta det just nu så det vore jätteroligt om du kunde kanske länka till det igen? :)

2012-08-15 @ 00:21:39
Postat av: Liza

Wiola - Jaklar vad konstıg var blogg blıvıt! Det gar ınte att soka eller ngt. Det far vı forsoka fıxa :)

Har ar dom tva ınlaggen dar jag skrıvıt om hur vı traffades!

Kram Lıza


http://threeofakind.blogg.se/2009/july/karlek-vid-forsta-ogonkastet-3.html#comment


http://threeofakind.blogg.se/2009/august/karlek-pa-distans.html#comment

2012-08-16 @ 18:11:05
Postat av: Wiola

Tack så himla mycket! :) Ha en fortsatt underbar semester! Kram

2012-08-16 @ 21:15:26
Postat av: Ninnie

Wow...sitter här framför datorn o kollar. Har inte kunnat gå in riktigt på internet från London...när man väl försökte från Starbucks så var det antagligen så många inne att det hackade...kollade dock bloggen när vi flög hem i eftermiddags från flygplanet.
Älskar dig...var rädda om er...Puss

2012-08-17 @ 21:31:06



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0