På väg mot jobb

Det finns inget som jag gillar så mycket som en härlig morgonpromenad. Många kanske rynkar på näsan och tycker det låter så kliché-aktigt men det är 100% sant! :) tycker det är så fint att se när staden vaknar till liv, sen är det nästan alltid fint väder på morgnarna av någon konstig anledning? Här är en bit av min väg till jobb, en lång alle mot värnhemstorget. Fredagen kan väl inte bli mycket bättre än såhär? Eller jo, lägg till en släng syster och en fin vän efter jobb så blir jag nöjd :) Ha en fin fredag allihop! My


Kommentarer
Postat av: Ninnie

Jag håller med dig gumman, jag njuter oxå...speciellt när jag e uppe med tuppen på helgerna o ska gå till bussen. Inte en människa i sikte ibland, inte en bil eller någon cyklist i heller. Då e det skönt att bara vara...känna att det bara e jag...

2012-07-14 @ 11:27:13



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0