Stuga

Då är jag hemma igen efter en fantastiskt mysig helg uppe i Enköping/Uppsala hos min extrafamilj (elins familj).
Elin åkte i förväg i torsdags och på hennes födelsedag i lördags tog jag ett morgonflyg (helt själv!) och hälsade på hela familjen. De hämtade mig vid flygplatsen, vi körde till bryggholmen där de har en stuga och bodde där tills söndag kväll. Stugan ligger på en ö så man måste ta en båt över, helt fantastiskt ställe. Där fanns päronträd, äpplen, rabarber, smultron, jordgubbar och stugan låg på ett berg. Blev så förälskad i hela stället att vi bestämde att jag ska ta med my och liza och deras respektive med upp i slutet av augusti för att mysa till det en helg.
Så fint!
 
Nu blir det frukost på stan med tjejerna, sen jobb 11-20. Brrr!
 
Kram! /Kim


 
 
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0