Gårdagens

Igår körde jag på ett par nya jeans jag budat hem från Ebay. Supersköna och verklige lysande i färgerna! Jag fick ge bara ca  70kr för ett par, det är dom helt klart värda! Kvaliten är kanske inte som riktiga jeans men det kan man ju inte föränta sig för 70kr heller :) 
 
 
Dom finns i många färger och HÄR kan ni hitta dom! Säljaren har höjt priset lite, men dom är fortfarande prisvärda och ligger runt 80kr istället.
 
 
Till det valde jag att köra helsvart med top och kavaj. Skorna är mina favoriter från jobb (förra sommarens) Älskar dom!
 


Idag blir det lite mys med systrarna innan Caner och jag ska iväg och ombesiktiga bilen (halleluja) och om vädret fortfarande är fint ikväll så blir det grill!
 
Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0