Loreal absolut repair

Kommer ni ihåg att jag för ett tag sedan sa att jag köpt Loréals Professional-serie absolut repair? :)
Jag skulle testa den för mitt torra och lite slitna hår. Ett riktigt proffsigt schampo är alltid lyx!

Jag kan säga såhär, att jag kommer aldrig mer gå tillbaka till något annat. Känslan som håret får av detta shampo är helt makalöst! Som min frisör sa så ska ett schampo aldrig löddra när man tar det i håret, det är bara ett bevis på att det torkar ut håret och förstör det. När jag tar i schampot och sköljer ur det så känns det jättebra, när jag sedan tar i hårinpackningen (intensivkuren) så känns det riktigt bra! Mitt hår har aldrig mått så bra som efter den inpackningen, vilken känsla!




Min frisör sa att jag måste köpa Balsam'et och ett leave-in serum som man tar i efter schampo-inpackning-balsamet innan den 4'e juni, då ska jag nämligen göra en hårförlängning med keratinvax och behöver ta hand om mitt nya hår riktigt ordentligt :D

Är så himla glad över min tid den 4'e att dagarna känns så himla långa fram tills dess. Längtar verkligen jättemycket! Har bara haft clip-in's i mitt hår innan men nu ska jag få testa på att ha det på huvudet varje dag, behöver verkligen ta hand om det då för att det ska se bra ut och Loréals produktserie absolut repair ska vara riktigt bra för det.

Ska självklart visa före och efterbilder för dem som är nyfikna :)

Ett sista tips är www.nordicfeel.se, de sistnämnda varorna beställde jag igår klockan 16:00 och jag fick dem IDAG klockan 09:30, hur galet är inte det? Och jag hade en normal postgång och frifrakt. Har bara positivt att säga om dem, riktiga pärlor!

/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0