Söndagsångest

Ibland har man bra och dåliga dagar, men varför måste Söndagarna alltid vara ett snäpp värre?

Imorgon börjar ett nytt jobb för mig under sommaren. Ska jobba med att sälja frukt och bär...verkligen inte det jag studerat 1½ år på högskola till men jag har varit så fokuserad på att klara min jobbiga Juridiktermin att jag inte gett en tanke till att söka något annat jobb, då får man ta det som kommer till en? Jag ska ju ändå vara glad att jag har ett jobb nu i dessa svåra tider men det är så svårt när det känns bakåtsträvande.

Det är alltid samma sak med mig, det kvittar hur lätt jobbet än är så blir jag alltid så himla nervös eftersom jag inte vet rutinerna kring det. Jag vill kunna allting utantill och känna mig bekväm, men det gör jag inte nu.
Behöver stöd från mina nära och kära och får det från nästan alla också <3

Det är mycket annat som spökar nu också, när man varit ledig i ca 2 veckor och bara glidit runt så kommer verkligheten ifatt en och man börjar tänka efter.

Ow, vilken jobbig söndagsångest!
Kommer bli jobbigt att somna inatt.

Behöver bara en kram.


/My

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Mysan lilla,

allt kommer att ordna sig...

det vet du...

har alltid sagt att allting löser sig...

vet att du tagit det till dig...

för så e det ju.

Du...

med all din charm...

det fixar du.

Älskar dig...

ring om det e nåt!!!



Puss från Mamsen

2012-06-10 @ 20:37:16
URL: http://http://notgustafsson.blogspot.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0