Regn

Usch, nu är det verkligen höst! Vad tråkigt när vädret skiftar så där! Men vi har ju haft två fina fina veckor och jag har haft underbart väder alla mina lediga dagar så jag ska inte klaga!

Jag trotsar dock vädergudarna och inviger mina nya fina solglasögon som jag fick i present av min fina familj <3

En annan sak dom också köpte till mig var dessa mirakeldropparna som gör underverk för torrt hår! Bara ta några droppar i handflatan och massera in i håret. Mitt hår fick sig ju en rejäl dust efter att jag blekte det så jag tar lite varje dag så att det inte ska torka ut helt!

I övrigt drömmer jag mig långt bort från Sverige. Jag har planerat nu 3 sommar fram vad vi ska göra, haha. Längtar så jag spricker! Först ut är en helt underbar resa med systrarna (och respektive) som går av stapeln nästa sommar! Längtar!!

Först - jobb!

Ha en skön dag!

Kram Luza


Kommentarer
Postat av: Ninnie

Hade för mig att jag kommenterat ditt "nya" hår i ett tidigare inlägg, men jag kunde inte hitta den eller så har du glömt att publicera den. Du blev jättefin,verkligen.



Glöm inte fikan...

Puss

2012-05-29 @ 17:09:28
URL: http://http://notgustafsson.blogspot.se
Postat av: Liza

Tack! Det känns lite ovant, hihi. Men tror att jag gillar det! det känns lite somrigare och lättare... har dock den röda färgen hemma när jag nu får ett ryck att vilja färga om det! :) Puss!!

2012-05-30 @ 15:23:48



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0