Kvällens spelnings outfit

Ikväll blir det spelning Paddys i Malmö. Ni som är partysugna får mer än gärna ta en tur ner till Paddys vid 23snåret och festa med oss :)

Kvällens outfit är inte helt bestämd ännu. Det lutar åt min röda klänning som jag sydde upp, svarta strumpbyxor och svarta pumps:

image5018

Eller så tar jag min nya Gina Tricot-klänning med högmidja, svarta strumpbyxor och svarta pumps. Får helt enkelt se vilket humör jag är på.

Snart blir det avfärd, lite party innan det är dags att inta scenen.

Ha en kul kväll!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: sulan

den var riktigt snygg iallafall, den där röda! :)

2008-02-16 @ 10:01:40
URL: http://treblondiner.blogg.se
Postat av: nathalie

Skriver angående problemet med symaskiken!
Min mamma som har sytt ett antal år hälsar att det kan bero på lite olika saker:
- Antingen kan du ha ställt in trådspänningen fel, men det ska finnas med i instruktionsboken hur den ska ställas in m.m. Bara leta efter ordet trådspänning.
- Du kan ha en nål som är för tjock för tyget.
- Om du syr i elastiskt tyg och med raksöm blir det ofta trassligt som du berättade om, testa istället at sy med lätt sick-sack (eller hur det stavas).

Hon hälsar också att du gärna får ringa henne om du vill ha hjälp haha, hon förstår att du inte vill åka till ikea om det bara är ett pyttelitet fel. Be mig om numret om du vill ringa henne :) hon heter Susanne.

Mvh frupecovnik

2008-02-16 @ 11:25:54
Postat av: Liza

Nathalies mamma - Men gud vad gulligt av dig att skriva och hjälpa! Ska kolla dom grejerna du sa! Det är mkt möjligt att det är nåt sånt. Tack så jääätte mkt för hjälpen! Kram!

2008-02-16 @ 13:01:24
Postat av: Kapten Erika

Superfint :)

2008-02-16 @ 14:30:44
URL: http://dumman.blogg.se
Postat av: Maja

var kommer klänningen ifrån? :)

2008-02-17 @ 20:00:56
URL: http://majapirayan.blogg.se
Postat av: liza

Maja - Den är köpt på Ebay och är ngt random okänt märke tyvärr. Dock var den till under knäna och inte alls fin när jag fick den. Sydde den lite kortare för att kunna använda den ^^ Kraam!

2008-02-17 @ 20:43:11
Postat av: e

ursnygg klänning!!

2008-06-13 @ 00:15:20



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0