Dags för lite musik!

Huvudsyftet med denna bloggen är då mode, som ni säääkert har märkt! Men jag tänkte i mitt första inlägg (har tyvärr inte haft tid föru!) att skriva lite om musik. Eller rättare sagt om ett visst band som jag tycker att ni måste kika på, ett utav mina favoritband! Billie the vision and the dancers är deras namn och bandet är ganska "nya" på marknaden och inte så spridda än (eller det är ju en uppfattningsfråga), så ta en titt!
Ni kommer inte att bli besvika!

Bandet bildades i Malmö 2004 men har jag fått rätt för mig är majoriteten av gruppen ifrån blekingetrakten (med några undantag) Skulle gissa på att det är ett "Indiepop-band" för att kategorisera. Men nog om det! Här får ni deras myspace och en bild på dom så får ni döma själv, själv ÄLSKAR jag musiken.
Lyssna och njut och ha en trevlig fortsatt torsdagskväll!

// K

image267




























Kommentarer
Postat av: guy ritchie

laddade ner lite för att lyssna, gillade det!

2007-04-20 @ 22:59:39



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0