Lack-skor!

Jag har gått och blivit helt förälskad i lack-skor! Det är ju sååå himla snyggt!!

Det har kanske varit mode ett tag, men jag är oftast så.. fastnar för modet när det är på väg ut.. haha!

Många kändisar ses bära såna skor.
Dom färgerna som jag älskar mest är rött och svart!

Det kan funka till allt! jeans, shorts, klänning, kjol.. ja, det piffar upp vilken outfit som helst! :)

Här är lite tips på billiga lack-skor

image97

Jag måste åka till Skopunkten, där är ju så himla snygga skor! Kanske inte dom som håller längst eller är dom skönaste, men va sjutton! Köp tre betala för två, kan det bli bättre! :)
Dom svarta lackpumpsen för 149kr är ju bara så söta!

Såna måste jag skaffa! Sen måste jag säga att  "peepholes" skorna från Halens, både dom svarta, röda och dom beiga är ju också otroligt snygga! Såna vill jag också ha!

// L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0