Musik tips!

Wohooo! K har skrivit sitt första inlägg nånsin i vår lilla blogg! :) Grattis K! haha!

Nu när hon satte igång musikt tips så tänkte inte jag vara sämre! Tänkte tipsa om en av mina favorit artister!

Ok, skivan är inte så ny.. men det finns alltid nån där ute som inte hört eller har köpt den!

Christina Aguilera - Back To Basics!


image275

Har ni inte den så köp den/ladda ner den :)

Den är så hiiiimla bra! Hpn har verkligen mognat sen förra skivan! Allt känns så mkt äldre, varmare, mer kärleksfullt och framför allt, soulen har kommit tillbaka! Hon har verkligen hittat en sön stil i att mixa gammal underbar soul med det nya souliga-soundet! Jag älskar det!

Denna skiva går varm här hemma! Särskillt "Candyman" som är en riktigt kul låt som får igång en!

Måste också nämna att hon är otroligt snygg nu för tiden! En liten Pinup tjej! Jag gillar!

image276  image277 

image278


       

//L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0