presentation 3.

Hej! Då var det dags för mig också att visa upp min väska ..

Får se om ni märker lite skillnad på mig och mina systrar .

v?skankim


Som ni ser så har jag inte överdrivet mycket i min väska, jag tar alltid i sönder mina fack och kan bli riktigt vimsig. Så jag föredrar att inte ha så mycket småsaker i väskan för jag tappar ändå alltid bort det!

Som de allra flesta har jag musik med mig, brukar mest lyssna när jag cyklar eftersom att jag cyklar fram och tillbaka mellan skolan och hemmet.


Plånboken såklart, har faktiskt inte haft så många plånböcker i mitt liv och när jag väl bestämde mig för att köpa en så fick det bli en riktig glittrig en! Jag älskar den för den matchar egentligen ingenting i min väska och är lite egen.


Och något som matchar nagelfilen är då min parfym .. älskar gucci - rush 2 som jag fick på min födelsedag! Den är mustig och riktigt mysig, egentligen tycker jag att den luktar lite tvål, fast en god tvål, mer som parfym-tvål. Okej vad jag försökte säga var att den luktar fräscht men ändå lite mysigt, lite ljummen.


Jag försöker alltid att ha med en bok när min handväska inte tippar över av alla mina skolböcker (går teknisk linje så jag såg det komma!) Just nu läser jag "Det finns en särskild plats i helvete för kvinnor som inte hjälper varandra".


Mobilen, ganska ny men såväl sliten! Har blivit en riktig mobilnörd på sistonde och skickar upp emot 60 sms om dagen så den piper alltid till i väskan! Hade inte klarat mig utan den :)


Hårbandet går i prickigt och det är något jag kan dö för! Matchar fint till rött läppstift!


Och sist men inte minst så brukar jag ha med mig papper och penna. Att skriva är mitt liv och jag försöker att skriva så ofta jag har tid. Så jag har alltid med mig något att skriva på, man kommer alltid på saker när man minst anar det.


Här nedan är ett litet kollage på vad jag gillar och ja, kort och sagt på "mig själv", hoppas att ni får en liten bild utav mig redan nu!


Kram / K

kimkollage


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0