Småland!

image441
Hej o hå!
Visst är denna naturbilden vacker? :)
Det är bara såhär att jag skulle informera om att jag "M" ^^ ska iväg och koppla av några dagar hos min pojkvän i småland.
Ska bli skönt att andas frisk skogsluft och vandra i skogen!
Blev helt nostalgisk igår på festen jag var på, vi satt i trädgården och jag kände gräslukten och blomlukten och bara njöt!
Tror inte någon uppskattade gräset och blommorna lika mkt som jag gjorde då :)
Jag är ju trots allt bosatt i betongjungeln Malmöcity!
Men gud vad man kan sakna vanliga växter ibland, har aldrig förstått det innan.

jag har med digitalkameran där uppe och kommer ta en hel del vackra naturbilder som jag sen sätter in här :) går ju trots allt foto-kurser på min skola. Är inne på andra terminen nu.

Visst kan vissa tycka att detta inte handlar om mode,kändisar eller inredning, men ibland kan det vara skönt att bara vila ögonen på något vackert, som naturen :)

Det kommer inte bli så jätte mycket bloggande för min del nu, men får hoppas att min syster L tar hand om det bra!
Men efter tisdag är jag BACK IN B :)

Ha det bra!
Kram M

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0