Garderobs-rensning


 

Igår blev det inte mkt av den stora planerade garderobs-rensningen tyvärr.. men de tär ju det Söndagar är till för :)

Nu har jag rensat i några timmar och jag är ännu uinte klar..

Jag beslutade mig för att det som jag inte använt på ett år skall kastas! Det var inte lätt att säga adjö till vissa saker men det var ett måste ^^

image2254


5 stora högar ska kastas! Visste inte att det var mkt jag inte använde...

Nu har jag mkt mer space för mina sparade kläder och mer kan inshoppas :)


image2255


Nu är det fint iaf! Nu går attacken mot min klädkammare.. DEN är värre kan jag säga.. att jag aldrig lär mig och blir mer pedant..

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Jess

cool bakrund!! Me like! =)

2007-08-05 @ 18:06:13
URL: http://princessjess.blogg.se
Postat av: Linda

kan du inte skicka alla kläder till mig? haha

2007-08-05 @ 18:17:49
Postat av: Lisa Walker

hatar också att slänga kläder, har slutat med det helt nu och sparar allt, förutom det som blivit för utslitet förstås. men du ska väl inte slänga bort kläderna? ett tips är ju att sälja på internet eller att göra en god gärning och lämna in dom på myrorna :)

2007-08-05 @ 18:27:01
URL: http://lisawalker.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0