Hattar, hot or not?

Hattar i alla dess former är otroligt hett just nu! Gubba-trenden håller verkligen långt in på vintern..

Hattar har aldrig varit min grej och kommer nog aldrig att bli. Jag ser dum ut, haha! Men på vissa är det riktigt snyggt!

image2299

Och på andra lite mindresnyggt ^^

image2300

Många affärer säljer hattar och här ett urval från Topshop och Asos:

image2301
Topshop - 350kr

image2302

Asos

Själv var jag faktiskt inne i en liten hatt-period och investerade i en hatt för nåt år sedan (innan jag förstod att jag såg hur dum ut som helst i det, haha)

Hittade min drömhatt på HerravdelningenHM för 59kr.. titta där!

image2303

En likadan fast med svarta ränder (kritstrecksrandig)

Vad tycker ni om hela hatt-trenden?

Kram Liza

Kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Emma

jag tycker att det är snyggt men jag själv skulle inte passa i hatt. :P

2007-08-08 @ 20:54:42
URL: http://papercup.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0