Mary-Kate på Weeds premiär

Så här söt och enkel var Mary-Kate OlsenWeeds-premiären i Los Angeles igår!

image2200


Som jag bloggat om innan så ska Mary-Kate vara med i den tredje säsongen av serien. I 10st avsnitt av de 15avsnitt som säsongen består av får vi se Mary-Kate spela Tara, en kristen tjej som tycker om att bli hög då och då.

Vad tycker ni om hennes red carpet-look?


image2201


Som vanligt tycker jag att allt klär en skönhet ^^ Hon ser underbart snygg ut och lyckas verkligen bära upp en enkel tee med klass! Sånt gillar jag!

Kram Liza

Kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag håller med! :)

2007-08-03 @ 15:35:05
Postat av: *Johanna

Vad har hon gjort med sina ögonbryn ? Hon som hade så tjocka och naturliga, vad synd :(

2007-08-03 @ 15:50:56
URL: http://JORYDBERG.BLOGG.SE



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0