Sex and the city goes Asos!

image2326


Som jag tidigare bloggat om så ska Patricia Field som bland annat stylat alla stjärnorna i succé serien Sex And The City gästa Asos! En kollektion med hennes kläder har precis anlänt och är till försäljning! Wohoo.. som jag väntat!

image2327


Dock hade jag hoppats på lite mer och lite sötare kläder i Carrie-anda. Men visst finns det en del fina grejer med! Priset på kläderna ligger mellan 500-1000kr, ett helt överkomligt pris! Här har jag gjort ett litet plock av några plagg som finns på hemsidan:

image2328




Undrar om det kommer mer eller om detta är det som kommer finnas?

Kram Liza

Kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Caroline

Superfina kläder ju !:)

2007-08-09 @ 09:58:40
URL: http://celebre.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0